Thursday, January 7, 2010

jom cium BUDAYA..



Langkah pertama kesini..
samar pada yg lain..
aku jatuh padamu tertarik dgnmu...
kamu tersergam menanti aku tahu ..
jiwaku meronta kerna maya ku disini..
kau seru semua anak seni bersatu..
aku satu antaranya...
datang untuk kamu..
menggubah kata jd lagu..
mencipta gerak jadi tari..
mengorak satu hati...
mencipta ilusi fantasi jadi memori..


ini dia kamu mega ku si kelab budaya...tiada nyawa tiada suara,, bernafas dalam lagu ,,mengharp pada kamu dan aku memberi nyawa....

jika kamu sama spt aku nyawa yg diserunya..
ayuh apa ditunggu datang jadi AHLInya..

ahhahahhhhhhhh jgn gelak saja senyum sipu2
...jom join lu....lepak lu baru tahu....
dia perlu kamu....jgn sorokkan senimu..mereka xkan mengerti..dia tahu kemana hendak dituju..

ahlan wahsahlan ila
KELAB KEBUDAYAAN UniKL MICET!!


seni tepi blog
jika slama ini duk!!
  • petik gitar tepi koridor
  • nyanyi lam toilet
  • menari lam bilik tutup langsir
  • ketuk tin biskut wat bunyi musik
please adik. abang jomdisini semuanya ada ..
ciplak ayat bangbil LU PIKIR SENDIRI..
I love budaya



No comments: